• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Yalova Valiliği
T.C. Yalova Valiliği
T.C. Yalova Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Yalova Rehberi Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Vali Yardımcıları Görev Bölümü Kurumsal Kimlik
  • YALOVA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Hizmet Portalı Kamu Yatırım Programı Yabancı Sermayeli Şirketlerin Taşınmaz Edinimi İnsan Hakları Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basın Açıklamaları Duyurular İhaleler Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
°C
3
Mart2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Muammer Erol
      • Vali Yardımcıları
        • Mehmet Bahattin ATÇI
        • Aziz MERCAN
        • Ercan ÇİÇEK
      • Kaymakamlar
        • Armutlu Kaymakamı
        • Altınova Kaymakamı
        • Çiftlikköy Kaymakamı
        • Çınarcık Kaymakamı
        • Termal Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla ilişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
    • Yalova Rehberi
      • Tarihçesi
      • Coğrafi Yapı
      • Ekonomik Yapı
      • Nüfus Durumu
      • İdari Yapı
      • Yalova Hakkında Genel Bilgiler
      • Sosyal Politikalara Yönelik Yardım ve Hizmetler
      • Ulaşım Durumu
      • Eğitim Durumu
      • Sosyo Kültürel Yapı
      • Sağlık Durumu
      • Gençlik ve Spor
    • Tarihçe
      • Valilik Hizmet Binası
      • Geçmiş Dönem Valilerimiz
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Kurumsal Kimlik
  • YALOVA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Yalova Emniyet Müdürlüğü
      • Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Yalova Gümrük Müdürlüğü
      • Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • Atatürk Bahçe Kültürleri Mrk.Arş.Enst.Müdürlüğü
      • Yalova Ticaret İl Müdürlüğü
      • Yalova Meteoroloji Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Yalova Defterdarlığı
      • İl Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Hizmet Portalı
    • Kamu Yatırım Programı
    • Yabancı Sermayeli Şirketlerin Taşınmaz Edinimi
    • İnsan Hakları
    • Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
 

Çorum Gümüşhane ve Osmaniye'yle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri 58 İlde Aktif

30.01.2021
Vatandaşlarımızın numara ezberleme zorunluluğunu ortadan kaldıran ve acil durumlarda sadece tek bir numaradan 112‘den yardım isteyebilecekleri Yeni Nesil 112  Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı artmaya devam ediyor. Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’de hizmete başlayan merkezlerle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, 2021 Haziran ayı sonunda 81 ilde yaygınlaşacak.

 

Şubat Ayı Sonunda 70 İlde Faaliyet Gösterecek


Bakanlığımızca tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanarak sevk ve koordine edilmesine sağlamak için hayata geçirilen Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ülke genelinde yaygınlaştırma çalışmaları devam ediyor.  Bu doğrultuda geçen hafta Çankırı ve  Kilis’te hizmete başlayan 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ardından bu hafta da Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’deki merkezler hizmete başladı. Böylece 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, bu sayı 2021 Şubat ayı sonunda 70’e ulaşacak, haziran ayı sonu itibarıyla ise 81 ilde 112 Acil Çağrı Merkezleri hizmet vermeye başlayacak. 
 
 

4 Dilde Hizmet Veriliyor 

 
Ankara 112 Acil Çağrı Merkezi'nde İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça bilen uzman çağrı alıcılar vasıtasıyla 4 dilde hizmet veriliyor. Ayrıca yeni nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde engelli bireylere yönelik “engelsiz ulaşım” sağlanabiliyor. Yine E-çağrı entegrasyonu ile araç içi acil çağrı yapma özelliğine sahip araçlardan kaza anında yapılan otomatik çağrılar da 112 Acil Çağrı Merkezleri tarafından karşılanabiliyor. 
 

Yazılımda Yerli ve Milli Kaynaklar Kullanıldı


Bakanlığımızın koordinesinde acil çağrı numaralarının tek bir numarada birleştiği 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde yerli ve milli kaynaklar ile geliştirilen yazılım kullanılıyor.
 

2020 Yılında 88 Milyon 341 Bin Çağrı Geldi


Vatandaşımızın acil yardım çağrı merkezlerinin en büyük sorunu ise adres sorma, telefon deneme ya da sipariş verme gibi gereksiz yere meşgul etmeden kaynaklanıyor. 2020 yılında 112 Acil Çağrı Merkezilerine 88 Milyon 341 Bin 131 çağrı geldi. Bu çağrıların %66,27’sini ise asılsız çağrılar oluşturdu.
 
112 Acil Çağrı Merkezleri'ne asılsız ihbarda bulunan ve gereksiz yere meşgul eden 160 kişiye 63 bin 200 lira idari para cezası uygulandı.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
Süleymanbey Mah. Cengiz Koçal Cad. No:48-1 / YALOVA
0 226 81150 69